Gambar | Rupanya ini adik Sam Bunkface…

By  |  21 Comments

Adik Sam, vokalis kumpulan Bunkface ini tidak hirau soal glamor dan populariti walaupun terbabit dunia sejak berusia 13 tahun.

MENITI satu tangga ke tangga seterusnya adalah matlamat yang ingin digapai bakat baru dalam bidang lakonan, Siti Saleha Mohd Baharum atau Siti Saleha.

Gadis manis berusia 20 itu kini tidak mahu memikirkan populariti biarpun sudah bergelumang dengan dunia penuh glamor ini sejak berusia 13 tahun. Sebaliknya, gadis berdarah campuran Melayu/British ini nekad untuk menumpukan secara serius profesion lakonan yang diceburinya berlandaskan bakat yang ada.

+Biodata

  • Nama : Siti Saleha Mohd Baharum
  • Panggilan : Siti Saleha atau Saleha
  • Tarikh Lahir: 14 Mac 1990
  • Umur: 20
  • Tinggi: 165 sentimeter
  • Berat: 50 kilogram
  • Drama: Kasut Tumit Tinggi (2008), Farah, Kapten Boleh (2008), 5 Jingga (2008), Zaleha, Kecuali Cinta Mu dan Awan Dania musim 2.
  • Telemovie: Puaka Topeng Putih (2009), Hati Batu (2009), Raya Mona (2009), Kau Laksana Bulan (2009).
  • Teater: Stage Therapy (2009)
  • Iklan: Celcom, Wrigley’s DoubleMint (2008), Gillette (2008), Maggi (2008), Nestle (2007), Honey Soft (2006), Pantene (2005), F&N (2005) dan Nescafe (2009).

Foto dan Artikel disunting daripada Bharian Online

Panas! Gambar | 18 Foto Seth Tan & Nora Elena

21 Comments

  1. MInah Jamu

    04/05/2010 at 8:25 AM

    Manis orangnya..

    • aisyah

      02/07/2011 at 5:20 PM

      assalammualaikom,akak saleha,knp cpt sngt cerita=NORA ELENA,hbis,yng ,SETH 2,mse akk zmn skolah dlu btol2 ke die buat akak mcm 2??saye ckp nie mengenai =NORA ELENA,mse akk skolah dulu,dlm ,TV??

      • Founder of RentakArtis

        02/07/2011 at 11:57 PM

        maksud?

  2. Mr Wuhaii

    05/05/2010 at 3:57 PM

    cantik la…harap perangai pon cantik..sesuai ngan muke…he2…wuhaii..

  3. mr fuhhh

    06/05/2010 at 11:32 AM

    bley tahan,,,fuhhhhhh

  4. Founder of RentakArtis

    14/09/2010 at 10:52 AM

    memang cantik…

  5. Hannysa

    11/10/2010 at 3:02 PM

    da lama meenat akak ni.bukn meenat ape,suke tngok muke cute dye.kalu dberi pluang,hanny nk jadi cntik cam akak ni.

  6. SHEELA

    29/10/2010 at 10:02 AM

    SHEELA POWN MEEEEENAT CGT KAT AKAK SBB AKAK CNTEK N GILER GILER CUTE LA SHEELA NK JDI ADEQ UNKAT AKAK LEH X.

  7. SAB

    20/02/2011 at 11:55 AM

    umur masih muda dah dpat simpan duit banyak kan

  8. rabiatul adawiah bnt md rais

    11/05/2011 at 6:43 AM

    tahun dia sama macam abang saya dan abang saya pun umur 20 tahu macam dialah.tak sangka kan dia adik sam saya ingat dia adik juliana evans.patutlah muka diorang serupa dan yang paling penting perangai saleha macam abang dia sam.

  9. hafiz

    26/05/2011 at 9:02 PM

    saya suka kat dia…cantik.

  10. tokio

    30/05/2011 at 10:28 PM

    cute nye…..nk jd boyfriend bleh???

  11. honey

    02/06/2011 at 11:05 PM

    qiut sangat….

  12. sue

    15/06/2011 at 10:57 AM

    hai

  13. jeff

    15/06/2011 at 8:23 PM

    muka lawa hope perangai pun lawa la gak..kui..kui..klu x xnk buat m.we,,,huhu

  14. Founder of RentakArtis

    21/06/2011 at 9:34 PM

    nora elenaa…

  15. bdax cute

    01/08/2011 at 4:17 PM

    santek sgt……

  16. eyda

    16/08/2011 at 11:34 AM

    comel….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>